Ρούχα υποδοχής και προσωπικού ξενοδοχείου – 4 συμβουλές

Η ύπαρξη εργαζομένων σε μία ξενοδοχειακή επιχείρηση, στο μυαλό των περισσότερων, είναι συνυφασμένη πάντα με την κατάλληλη επαγγελματική ένδυση. Τα ρούχα ξενοδοχείου που φορούν οι υπάλληλοι σε κάθε πόστο, διαφέρουν ανάλογα με το ξενοδοχείο που εργάζονται καθώς και με τις απαιτήσεις κάθε διευθυντή. Όλοι όμως, δίνουν ιδιαίτερη σημασία σε μία προσεγμένη εμφάνιση. Αν για την καλοκαιρινή σεζόν που πλησιάζει, επιθυμείς να διαλέξεις τις κατάλληλες στολές ξενοδοχείου για το προσωπικό, θα βρεις αρκετά ενδιαφέρουσες τις επόμενες γραμμές. Σε αυτές, υπάρχουν μικρά tips που θα κάνουν ευκολότερη την επιλογή του επαγγελματικού ρουχισμού.

Γιατί είναι σημαντικές οι στολές ξενοδοχείου για το προσωπικό που εργάζεται σε αυτό;

Για αρχή, καλό είναι να γνωρίζεις όλους τους λόγους για τους οποίους επιβάλλεται να ντύνονται με στολές οι εργαζόμενοι του ξενοδοχείου, σε όποια θέση και αν εργάζονται (στην υποδοχή, στους εξωτερικούς ή στους εσωτερικούς χώρους κ.α.). Ο πρώτος και κυριότερος λόγος είναι πως τα ρούχα εργασίας ενισχύουν την επαγγελματική εικόνα του ξενοδοχείου προς τους πελάτες του. Ένα μη επαγγελματικό ντύσιμο για υποδοχή, είναι δυνατόν, να μειώσει σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει ο ρεσεψιονίστ και ο πελάτης να δυσαρεστηθεί κατά την διάρκεια του ταξιδιού του.

Επιπρόσθετα, αν τα ρούχα που φορά το προσωπικό στην ξενοδοχειακή επιχείρηση έχουν τυπωμένη την επωνυμία της, βοηθούν και στην διαφήμισή της. Οι στολές υποδοχής ξενοδοχείου προσδίδουν το αίσθημα της ισότητας μεταξύ των υπαλλήλων. Όλοι οι εργαζόμενοι της ξενοδοχειακής μονάδας ανήκουν στην ίδια ομάδα, είναι ομοιόμορφα ντυμένοι και κανένας δεν είναι ανώτερος από τους άλλους. Με αυτό το τρόπο, βελτιώνεται και αυξάνεται η παραγωγικότητα τους και δεν χρειάζεται να ανησυχούν καθημερινά για τα ρούχα που θα επιλέξουν να φορέσουν.

Με τις επαγγελματικές στολές καθορίζονται οι ειδικότητες των εργαζομένων και γίνονται εύκολα αντιληπτοί από τους πελάτες του ξενοδοχείου. Για παράδειγμα, όσοι δουλεύουν στην κουζίνα του ξενοδοχείου φορούν λευκές στολές, οι καμαριέρες φορούν πιο άνετα ενδύματα με τσέπες για να διευκολύνουν τις κινήσεις τους και για το χώρο της υποδοχής, οι εργαζόμενοι φορούν τα κατάλληλα ρούχα ρεσεψιόν. Οι στολές εργασίας, επίσης, βοηθούν και στην ασφάλεια του προσωπικού.

Πώς θα επιλέξεις τα κατάλληλα ρούχα για τους υπαλλήλους του ξενοδοχείου;

Αρκετοί νέοι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, δυσκολεύονται να επιλέξουν τον σωστό ρουχισμό που θα φορούν οι εργαζόμενοι κατά την διάρκεια της εργασίας τους. Ας δούμε μερικές εύκολες συμβουλές για να αναζητήσεις και να διαλέξεις ορθά τα ιδανικά επαγγελματικά ενδύματα.

Άρχισε με το να γνωρίσεις ποιοι επισκέπτονται συνήθως το ξενοδοχείο. Η ξενοδοχειακή μονάδα βρίσκεται στο κέντρο της πρωτεύουσας ή μιας μεγάλης πόλης και οι πελάτες είναι ευκατάστατοι που την επισκέπτονται για πλούσιες δεξιώσεις και συνέδρια ή βρίσκεται κοντά σε παραλία και απευθύνεται σε άτομα νεαρής ηλικίας; Μόλις καθορίσεις τους πελάτες σου, θα μπορέσεις πιο εύκολα να αποφασίσεις τι ρούχα θα ταιριάζουν στους εργαζόμενους σου.

Έπειτα, σκέψου πόσα άτομα εργάζονται στο ξενοδοχείο και σε ποια πόστα. Κάθε πόστο έχει διαφορετικές ευθύνες, γι αυτό δεν μπορεί να ντυθούν με τα ίδια ρούχα όλοι οι εργαζόμενοι. Όσοι εκτελούν περισσότερο χειρωνακτικές εργασίες, είναι αναγκαίο να φορούν άνετα ρούχα, ώστε να μπορούν να εργάζονται δίχως να περιορίζονται οι κινήσεις τους. Επίσης, πρέπει ο ρουχισμός να τους διατηρεί ασφαλείς από τους κινδύνους που ελλοχεύουν. Από την άλλη, οι εργαζόμενοι που συναναστρέφονται με τους πελάτες του ξενοδοχείου, πρέπει να είναι ντυμένοι με κομψά ρούχα, ώστε να δώσουν μία όμορφη εντύπωση.

Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται να δώσεις στην επιλογή του υφάσματος και του χρώματος για τις στολές που θα δημιουργηθούν. Βεβαιώσου πως είναι υψηλής ποιότητας ύφασμα προκειμένου να αντέξει για μεγάλο χρονικό διάστημα, χωρίς να φθαρεί. Ιδανικά, το ύφασμα των επαγγελματικών ρούχων ξενοδοχείου, θα πρέπει να καθαρίζεται εύκολα και να στεγνώνει γρήγορα μετά από κάθε πλύσιμο.

Διάλεξε, ακόμη, ένα κλασικό χρώμα για τις στολές του προσωπικό του ξενοδοχείου. Πολύ καλές επιλογές χρώματος είναι το λευκό, το σκούρο μπλε (ναυτικό), το γκρι και το μαύρο καθώς τα συγκεκριμένα χρώματα κολακεύουν τους περισσότερους ανθρώπους. Εκτός από τα χρώματα, σκέψου αν θέλεις στα ρούχα να υπάρχει ή όχι το λογότυπο της ξενοδοχειακής επιχείρησης.

Τέλος, μη ξεχάσεις να επιλέξεις προσεκτικά τον προμηθευτή που θα εξασφαλίσει να παραδώσει εγκαίρως τα επαγγελματικά ενδύματα. Ελπίζουμε οι παραπάνω συμβουλές να σε βοήθησαν αρκετά και σύντομα να λάβεις κριτικές πελατών που θα αναφέρουν την εξαιρετική εμφάνιση του προσωπικού.

Γιατί η έρευνα σε λέξεις-κλειδιά είναι απαραίτητη στην προώθηση με SEO

«Ποιος είναι ο τρόπος να προωθήσω ένα site;», «Τι πρέπει να κάνω για να βρεθεί αυτό στην κορυφή της Google;», αυτές είναι μόνο μερικές από τις πιο συχνές απορίες που έχουν οι αρχάριοι δημιουργοί ιστοσελίδων που θέλουν να αυξήσουν τους επισκέπτες που δέχεται ο ιστότοπος τους και να γνωστοποιηθεί το brand τους. Το ‘SEΟ’ απαντά στα περισσότερα από τα ερωτήματα τους, ενώ οι λέξεις-κλειδιά είναι μία από τις πιο σημαντικές τεχνικές του. Στις επόμενες γραμμές θα εξηγηθούν αναλυτικά όλοι οι λόγοι που θέτουν την έρευνα των λέξεων-κλειδιών απαραίτητη για την σωστή προώθηση ενός website.

‘SEO’ και ‘keywords’: Τι σημαίνουν και πώς συνδέονται μεταξύ τους

Από την στιγμή που το ‘SEO’ απαντά σε μία σωρεία ερωτημάτων, είναι αναγκαίο να γνωρίζουν όλοι, αρχάριοι και μη, ιδιοκτήτες ψηφιακών σελίδων τι ακριβώς είναι. Συνεπώς, ‘Search Engine Optimization’, όπως αναφέρεται ολοκληρωμένα το ‘SEO’ είναι όλες οι ενέργειες που πραγματοποιούνται σε ένα website προκειμένου να βελτιωθεί η εμφάνισή του και το περιεχόμενό του, να γίνει αντιληπτό από την Google και να καταταγεί στις ψηλές θέσεις των αποτελεσμάτων της.

‘Λέξεις-κλειδιά’ ή στα αγγλικά ‘keywords’ ονομάζονται οι λέξεις που εισάγουν οι χρήστες διαδικτύου στην μπάρα αναζήτησης της Google όταν ψάχνουν να βρουν πληροφορίες. Λόγου χάρη, κάποιος που θέλει ν΄αγοράσει τετράδια, μολύβια κ.α. για την έναρξη του σχολικού έτους, αρκεί να πληκτρολογήσει τις λέξεις-κλειδιά ‘σχολικά είδη’ και αμέσως θα εμφανιστούν όλα τα ψηφιακά καταστήματα που τα πωλούν.

Ή αν κάποιος θέλει να μάθει περισσότερες πληροφορίες για την ανακαίνιση του σπιτιού του και το κόστος για την τοποθέτηση της πατητής τσιμεντοκονίας θα πληκτρολογήσει την φράση-κλειδί (“long-tail”) ‘ανακαίνιση οικίας- πατητή τσιμεντοκονία κόστος’ στη Google και στην οθόνη του θα εμφανιστούν αποτελέσματα ιστότοπων σχετικών με το ερώτημα που έθεσε. Έτσι, εάν στο website σου έχεις βάλει τα σωστά keywords έχει περισσότερες πιθανότητες αυτό να εμφανιστεί στις αναζητήσεις των χρηστών και να εισέλθουν σε αυτό.

Έρευνα λέξεων-κλειδιών: Τι πρέπει να γνωρίζεις

Αναρωτιέσαι: “Πώς βρίσκω λέξεις – κλειδιά;”Ως κάτοχος ενός website, είναι σημαντικό να προσφέρεις στο αναγνώστη και στο δυνητικό πελάτη σου αυτό που αναζητά άμεσα. Με αυτό το τρόπο, η Google θα σε τοποθετεί συνέχεια στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Για να καταφέρεις αυτό πρέπει να έχεις βάλει στα σωστά σημεία της ιστοσελίδας σου τις σωστές λέξεις-κλειδιά. ‘Keyword research’ (‘έρευνα λέξεων-κλειδιών’) είναι η διαδικασία εντοπισμού των λέξεων που χρησιμοποιούν οι χρήστες, όταν αναζητούν κάτι στο διαδίκτυο.

Πώς ωφελεί το site η έρευνα των λέξεων-κλειδιά

Τα δεδομένα από την keyword research συμβάλλουν σημαντικά στη SEO βελτιστοποίηση του website μα και στις υπόλοιπες στρατηγικές του digital marketing. Ας δούμε πιο αναλυτικά όλους τους λόγους που είναι σημαντική η συγκεκριμένη έρευνα.

  • Εμφανίζεται η ιστοσελίδα σου σε κάθε αναζήτηση στοχευμένου χρήστη: Αυτός είναι ο κυριότερος λόγος της χρήσης των keywords. Αν δεν έχεις βρει τις σωστές λέξεις-κλειδιά και δεν τις έχεις βάλει στο site, η Google θα πιστέψει πως το περιεχόμενο του δεν είναι χρήσιμο στον χρήστη και το κατατάσσει στις χαμηλότερες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
  • Με τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά μπορείς να καθορίσεις τις θεματικές ενότητες του site σου, ανάλογα με το ενδιαφέρον του χρήστη. Ομαδοποιώντας τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προσφέρει ένας ιστότοπος, η Google καταλαβαίνει καλύτερα το περιεχόμενο του αλλά και οι χρήστες πλοηγούνται πιο εύκολα στις σελίδες του ιστότοπου για να βρουν αυτό που ψάχνουν.
  • Γίνεται αντιληπτή η πρόθεση του χρήστη κάτι που είναι πολύ σημαντικό για την κατάταξη της ιστοσελίδας στα πρώτα αποτελέσματα της αναζήτησης. Η Google προσπαθεί να αντιληφθεί μέσα από τις αναζητήσεις την πρόθεση των διαδικτυακών χρηστών. Δεν αρκεί πια να χρησιμοποιείς τις λέξεις-κλειδιά που αναζητά ο κόσμος, αλλά να απαντάς πραγματικά στο τι ψάχνει να βρει.
  • Mε την keyword research μπορείς να ξεπεράσεις τους ανταγωνιστές σου και να γνωρίσεις τους δυνητικούς αγοραστές. Τα χαρακτηριστικά του αγοραστικού κοινού που μπορείς να μάθεις είναι η ηλικία του, το φύλο του, τα ενδιαφέροντα του και το εισόδημα του. Η χρήση αυτών των δεδομένων θα σε βοηθήσει όχι μόνο στις SEO στρατηγικές μα και στις στρατηγικές του digital marketing.

Πώς βρίσκω λέξεις-κλειδιά;

Για να είναι αποτελεσματική η έρευνα σου για τα keywords του site σου, είναι απαραίτητες οι προσεκτικές κινήσεις. Έτσι για αρχή, σκέψου το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου. Αναλογίσου τις λέξεις-κλειδιά που θα χρησιμοποιούσαν οι χρήστες για να ανακαλύψουν το δικό σου περιεχόμενο. Φτιάξε μία λίστα με αυτές τις λέξεις.

Έπειτα αναζήτησε για συνώνυμα keywords. Λόγου χάρη, αν έχεις στην λίστα σου την λέξη-κλειδί ‘εργασία’, σημείωσε δίπλα της τις λέξεις ‘απασχόληση’ και ‘δουλειά’. Ακόμη, συνδύασε τις λέξεις-κλειδιά με τις φράσεις-κλειδιά. Τα long-tail keywords έχουν λιγότερους ανταγωνιστές συγκριτικά με τα short-tail keywords και αυτό θα βοηθήσει την ιστοσελίδα σου ν΄ανεβεί στα ψηλότερα αποτελέσματα αναζήτησης. Μη ξεχάσεις να δεις και τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν τα ανταγωνιστικά sites.

Ανακεφαλαιώνοντας, η έρευνα των λέξεων-κλειδιών θα σου φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη, εάν επιθυμείς να προωθήσεις το website σου στις μηχανές αναζήτησης. Τοποθέτησε τα keywords στους τίτλους των σελίδων του site, στα άρθρα και στις υπό-ενότητες και το αποτέλεσμα θα σε ικανοποιήσει.

Από τι υλικά είναι φτιαγμένες οι γκαραζόπορτες και ποια η καλύτερη επιλογή

Οι γκαραζόπορτες είναι ίσως το πιο απαραίτητο στοιχείο κάθε γκαράζ, γι’ αυτό και τις βλέπουμε σχεδόν σε όλα τα γκαράζ. Αυτό που τις κάνει τόσο απαραίτητες, είναι το γεγονός ότι ενισχύουν την προστασία αλλά και την ιδιωτικότητα που προσφέρει ένα γκαράζ. Επίσης, μπορούν να κατασκευαστούν λύσεις για κάθε γκαράζ ώστε να έχει μία πόρτα ΑΚΡΙΒΩΣ στις διαστάσεις του και σε σχέδιο και χρώμα που θα ταιριάζουν άψογα με το ύφος και την αισθητική όλου του χώρου. Ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά μίας γκαραζόπορτας, είναι το υλικό κατασκευής της.

Το υλικό κατασκευής δεν επηρεάζει μόνο το κόστος γκαραζοπορτών, αλλά καθορίζει και σε μεγάλο βαθμό την προστασία και τα γενικότερα οφέλη που μπορεί να προσφέρει στον χώρο. Γι’ αυτό το λόγο και η επιλογή υλικού είναι εξαιρετικά σημαντική και είναι μία από τις πρώτες αποφάσεις, αν όχι και η πρώτη, που θα πρέπει να πάρει όποιος θέλει να τοποθετήσει μία πόρτα στο γκαράζ του. Ας δούμε λοιπόν τις βασικές κατηγορίες υλικών κατασκευής για να μπορέσετε να κάνετε την καλύτερη δυνατή επιλογή για σας.

Λαμαρίνα

Δεδομένου ότι οι περισσότερες γκαραζόπορτες θα είναι σπαστές είτε και με την μορφή ρολού, ίσως η πιο δημοφιλής λύση όσον αφορά τα υλικά κατασκευής είναι η λάμαρίνα. Μιλάμε για κομμάτια λαμαρίνας από χάλυβα ή αλουμίνιο τα οποία προσφέρουν πολύ μεγάλη ασφάλεια – από αυτά κατασκευάζονται και τα ρολά ασφαλείας που θα βρείτε σε τράπεζες και άλλες παρόμοιες επιχειρήσεις – αλλά κι ευελιξία όσον αφορά την κατασκευή. Επιπλέον, έχουν κι ένα σχετικά λογικό ή ακόμη και χαμηλό κόστος. Εννοείται ότι το μέγεθος και το πλήθος των κομματιών που θα χρειαστούν θα εξαρτηθεί από το μέγεθος της διόδου του γκαράζ σας και από την γενικότερη διαρρύθμιση του.

Το μεγάλο πλεονέκτημα που δίνουν οι λαμαρίνες, είναι το γεγονός ότι μπορούν να πάρουν και την μορφή «σάντουιτς», δηλαδή να έχουμε δύο κομμάτια λαμαρίνας, ένα μπρος κι ένα πίσω και ανάμεσα του μονωτικό υλικό. Το μονωτικό υλικό μπορεί να προσφέρει προστασία από τις υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες, την υγρασία αλλά και τον θόρυβο. Με άλλα λόγια, οι γκαραζόπορτες από λαμαρίνα μπορούν να προσφέρουν και μόνωση στον χώρο μας. Εννοείται ότι οι γκαραζόπορτες από λαμαρίνα με μόνωση κοστίζουν περισσότερο από αντίστοιχες γκαραζόπορτες χωρίς, ακόμη και αν οι διαστάσεις και τα άλλα χαρακτηριστικά τους είναι σχεδόν ή απολύτως ίδια.

Μασίφ ξύλο

Το άλλο πολύ δημοφιλές είναι το μασίφ ξύλο. Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε ότι μιλάμε για μία λύση πολυτελείας η οποία ενδέχεται και να μην είναι ιδανική για όλα τα γκαράζ, ακόμη και αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα για την επιλογή αυτού του υλικού. Ο λόγος που το λέμε αυτό είναι το γεγονός ότι το ξύλο χρησιμοποιείται κυρίως για μονοκόμματες γκαραζόπορτες και για πόρτες που «σπάνε» σε δύο ή τρία κομμάτια, πράγμα που σημαίνει ότι δεν είναι ιδανική λύση για τα μικρότερα γκαράζ.

Όπως είπαμε και παραπάνω, το μασίφ ξύλο είναι ένα υλικό πολυτελείας το οποίο και προσδίδει «κύρος» και λάμψη τόσο στο γκαράζ όσο και στον χώρο γενικότερα. Επιπλέον, μιλάμε για ένα πολύ ανθεκτικό υλικό το οποίο μπορεί να αντέξει σε πολλές επιθέσεις υποψηφίων κλεφτών ενώ παραμένει και σχετικά αναλλοίωτο από το πέρασμα του χρόνου και τα στοιχεία της φύσης. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ξύλινες γκαραζόπορτες έχουν μεγαλύτερο βάρος από αυτές που κατασκευάζονται από λαμαρίνα και ως εκ τούτου συχνά κατασκευάζονται εξ αρχής αυτόματες.

Ποια είναι η καλύτερη επιλογή;

Αυτό που πρέπει να έχετε στο μυαλό σας όταν επιλέγετε γκαραζόπορτα είναι ότι όλες οι επιλογές σας θα πρέπει να γίνονται τόσο με βάση το μπάτζετ και τις ανάγκες σας, όσο και με τις συμβουλές και τις προτάσεις που θα σας κάνουν οι ειδικοί. Δυστυχώς, μπορεί κάποιοι παράγοντες – συνήθως οι διαστάσεις του γκαράζ – να κάνουν αδύνατη την επιλογή κάποιου υλικού, γι’ αυτό και θα πρέπει πάντα να ακούτε τους ειδικούς και να μην αποφασίζετε χωρίς αυτούς. Η καλύτερη επιλογή εν τέλει, είναι αυτή που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες και τον χώρο σας.

Πως ένας SEO expert μπορεί να βοηθήσει την σελίδα σας

Το internet πλέον έχει γίνει ο χώρος στον οποίον γίνονται οι περισσότερες πωλήσεις και προσφέρονται οι περισσότερες υπηρεσίες. Επίσης, είναι ο «χώρος» στον οποίο οι περισσότεροι πλέον διασκεδάζουν και χαλαρώνουν. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο το γεγονός ότι όλο και περισσότεροι αποφασίζουν να βγάλουν τα προς το ζην ή ένα έξτρα εισόδημα στρεφόμενοι προς το διαδίκτυο. Επιπλέον, δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι αν μία επιχείρηση, σε όποιον κλάδο και αν δραστηριοποιείται, δεν έχει κάποια διαδικτυακή παρουσία, τότε απλά είναι σαν να μην υπάρχει.

Ο κόσμος του διαδικτύου όμως είναι κυριολεκτικά άπειρος και αχανής, οπότε δεν αρκεί να έχει κανείς – είτε μιλάμε για επιχείρηση είτε για προσωπικό site – μία απλή παρουσία εκεί, θα πρέπει κάτι να κάνει για να ξεχωρίσει και αυτό το κάτι δεν είναι άλλο από το περίφημο SEO. Ας δούμε λοιπόν πως ένας expert στο SEO Greece μπορεί να βοηθήσει μία ιστοσελίδα να αποκτήσει την επισκεψιμότητα που της αξίζει.

Τι είναι το SEO;

SEO σημαίνει Search Engine Optimization, το οποίο στα Ελληνικά μεταφράζεται συνήθως ως Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης. Οι Μηχανές Αναζήτησης, όπως η Google, στην ουσία είναι οι πύλες του διαδικτύου καθώς από εκεί θα ξεκινήσει κάθε περιήγηση στο διαδίκτυο. Από εκεί θα ξεκινήσει κάποιος να ψάχνει αυτό που θέλει να βρει, είτε είναι μία πληροφορία είτε κάποιο προϊόν. Οι Μηχανές Αναζήτησης προκειμένου να παρέχουν στους χρήστες τους όσο πιο ακριβή και χρήσιμα αποτελέσματα γίνεται, κατατάσσουν τα αποτελέσματα τους με βάση κάποια κριτήρια. Όσο πιο υψηλά εμφανίζεται μία ιστοσελίδα σε αυτά τα αποτελέσματα, τόσο πιο σχετική είναι για την αναζήτηση του χρήστη, οπότε όσο πιο ψηλά εμφανίζεται μία σελίδα στα αποτελέσματα, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η επισκεψιμότητα της.

Πως γίνεται το SEO

Το SEO είναι μία πολύ πολύπλοκη και μακροχρόνια διαδικασία, η οποία συμπεριλαμβάνει στρατηγικές κινήσεις που θα γίνουν τόσο στο ίδιο το site όσο και πέρα από αυτό. Σκοπός της όλης διαδικασίας είναι να πληροί το site όσο το δυνατόν περισσότερα από τα κριτήρια κατάταξης του αλγόριθμου των μηχανών αναζήτησης. Με αυτόν τον τρόπο στην ουσία εξασφαλίζεται ότι η ιστοσελίδα θα βγαίνει πάντα σε υψηλή θέση στις σελίδες αποτελεσμάτων σχετικών αναζητήσεων, οπότε θα έχει και μεγάλη επισκεψιμότητα και σίγουρα μεγαλύτερη απ’ότι αν δεν είχαν γίνει οι διαδικασίες βελτιστοποίησης. Δεδομένου ότι μιλάμε για μία πολύ πολύπλοκη διαδικασία, εννοείται ότι αυτή μπορεί να γίνει μόνο από ειδικούς, τους SEO Experts.

Πως μπορεί το SEO να βοηθήσει ένα site;

Όπως είπαμε και παραπάνω, το SEO στην ουσία εξασφαλίζει επισκεψιμότητα στο site, πώς θα γίνει όμως αυτό και ποια οφέλη θα έχει η όλη διαδικασία; Τα περισσότερα από τα κριτήρια κατάταξης των αλγορίθμων αφορούν την ευκολία χρήσης του site και γενικά την φιλικότητα του προς τον καλλιτέχνη. Αυτό σημαίνει ότι η ενασχόληση του SEO με τη βελτιστοποίηση του site σας, θα σας παρέχει ένα καλύτερο και πιο εύχρηστο site. Επιπλέον, με τις κινήσεις που θα κάνει εκτός του site ο SEO, το site θα αποκτήσει συνδέσεις με άλλα sites του χώρου και θα αυξήσει την ορατότητα του με την καταγραφή του σε καταλόγους και βάσεις δεδομένων.

Ένα άλλο πολύ μεγάλο όφελος του SEO είναι το γεγονός ότι για να γίνει σωστά, θα πρέπει να γίνει εκτεταμένη έρευνα στην αγορά και συγκεκριμένα στον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται η επιχείρηση, οπότε ο ιδιοκτήτης του site θα αποκτήσει μία πολύ καλή εικόνα για την αγορά και τον ανταγωνισμό που επικρατεί σε αυτήν.

Μπορεί το SEO να έχει αρνητικές επιπτώσεις σε ένα site;

Αρνητικές επιπτώσεις μπορεί να έχει μόνο το SEO που θα γίνει με black hat, δηλαδή παράνομες, μεθόδους. Οι μέθοδοι αυτοί μπορεί να έχουν θεαματικά αποτελέσματα, αλλά αυτά συνήθως είναι εφήμερα και οι συνέπειες μετά μπορεί να είναι καταστροφικές. Να μην εμπιστεύεστε σε καμία περίπτωση SEO Experts που χρησιμοποιούν black hat μεθόδους.

Πτυσσόμενα κάγκελα – Πως θα επιλέξω εταιρεία κατασκευής κάγκελων από το ίντερνετ

Τα κάγκελα ασφαλείας έχουν γίνει πλέον ένα από τα πιο συνηθισμένα μέτρα για την θωράκιση και την προστασία ενός σπιτιού ή ακόμη και μιας μικρής επιχείρησης. Αυτό συμβαίνει γιατί μιλάμε για ένα σχετικά καλαίσθητο και πρακτικό μέτρο ασφαλείας – ειδικά αν μιλάμε για πτυσσόμενα κάγκελα – που παρέχει μέγιστη προστασία αφού δημιουργεί ένα φυσικό εμπόδιο ανάμεσα στους κλέφτες και τις διόδους του σπιτιού. Ειδικά σε περιοχές με μεγάλα ποσοστά εγκληματικότητας αλλά και στα σπίτια που μένουν για καιρό άδεια, τη περίοδο των θερινών διακοπών για παράδειγμα, θα λέγαμε πως είναι απλά μονόδρομος αν θέλει κανείς να κοιμάται ήσυχος.

Δεδομένου ότι μιλάμε για μία αγορά που θα γίνει μόνο μία φορά, είναι λογικό να έχει κανείς απορίες σχετικά με το πώς και από πού θα αγοράσει αντικλεπτικά πτυσσόμενα κάγκελα ασφαλείας. Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο πιο απλός τρόπος είναι να ψάξει κανείς για σχετικές επιχειρήσεις στο internet, μία τέτοια έρευνα όμως, με όσους περιορισμούς και να γίνει, είναι σίγουρο ότι θα αποφέρει πολλά αποτελέσματα, πώς θα επιλέξουμε το σωστό; Ας δούμε μερικά πράγματα που πρέπει να ξέρετε.

Περιορίστε την έρευνα σας

Αν ψάξετε μόνο για «πτυσσόμενα κάγκελα ασφαλείας» θα βρείτε χιλιάδες αποτελέσματα και θα «πελαγώσετε». Δεν σας ενδιαφέρει μία επιχείρηση στην Αθήνα αν δεν μένετε στην Αθήνα ή κοντά σε αυτή. Το καλύτερο λοιπόν που έχετε να κάνετε είναι να προσθέσετε και την περιοχή σας στην αναζήτηση για να πάρετε πιο περιορισμένα αποτελέσματα.

Πρώτα κοιτάμε τις κριτικές

Κάθε επιχείρηση που σέβεται τον εαυτό της έχει τουλάχιστον μία καταχώρηση στο Google Business, η οποία συνοδεύεται και από αξιολογήσεις χρηστών. Από εκεί θα ξεκινήσει και η επιλογή σας. Μην κοιτάτε μόνο τα αστεράκια, καλό θα ήταν να διαβάσετε και τι έχουν να πουν οι πελάτες της επιχείρησης και κυρίως τις απαντήσεις της επιχείρησης στις όποιες αρνητικές κριτικές, αν υπάρχουν. Έτσι θα δημιουργήσετε μία αρκετά εμπεριστατωμένη πρώτη εντύπωση για κάθε επιχείρηση και θα μπορέσετε να αποκλείσετε αυτές που «δεν σας γεμίζουν το μάτι».

Κάντε έναν έλεγχο και στα social media

Οι περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα έχουν κάποια παρουσία στα social media και ειδικά στο Facebook. Κάντε λοιπόν μια μικρή έρευνα κι εκεί για τις επιχειρήσεις που δεν αποκλείσατε με το προηγούμενο βήμα για να σχηματίσετε μία ακόμη καλύτερη εικόνα γι’ αυτές. Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι κάποιες φορές μπορεί να παρατηρήσετε πολύ μεγάλες διαφορές ανάμεσα στην εγγραφή στο Google και τα social media. Επίσης, είναι πιο πιθανό να δείτε περισσότερα δείγματα της δουλειάς της κάθε επιχείρησης στα social media αφού θα ανεβάζουν φωτογραφίες ή και βίντεο τόσο η ίδια η επιχείρηση όσο και οι ικανοποιημένοι πελάτες της.

Μιλήστε άμεσα με μερικές επιχειρήσεις

Αφού λοιπόν καταλήξετε σε κάποιες επιχειρήσεις κοντά στην περιοχή σας, το επόμενο βήμα θα είναι να έρθετε σε απευθείας επαφή μαζί τους για να καταλάβετε και από πρώτο χέρι το πώς δουλεύουν.

Αυτό μπορεί να γίνει και από το τηλέφωνο αν δεν έχετε χρόνο να πάτε εκεί από κοντά. Συνήθως μετά από μια τέτοια συζήτηση θα γίνει και ένα ραντεβού για να περάσει κάποιος από την επιχείρηση από τον χώρο σας, να κάνει μία γρήγορη αυτοψία και να σας προτείνει λύσεις με βάση τις ανάγκες αλλά και το budget σας.

Άν θέλετε να είστε προετοιμασμένοι σχετικά με τις τιμές και τις προσφορές που σχετίζοντε με την αγορά πτυσσόμενων καγκέλων ασφαλείας βρηκαμε αυτό το άρθρο στην ιστοσελίδα του thestival που θα μπορούσατε να διαβάσετε

Με αυτά τα ραντεβού θα αποκτήσετε και μία σχετικά ολοκληρωμένη εικόνα για την κάθε επιχείρηση και τις υπηρεσίες της, αφού θα σας γίνουν ολοκληρωμένες προτάσεις και προσφορές. Από εκεί και μετά, επιλέγετε αυτή που σας ταιριάζει περισσότερο.

Προσοχή στις χρεώσεις

Όταν θα σας γίνει προσφορά θα πρέπει να ξεκαθαρίσετε αν συμπεριλαμβάνει και την τοποθέτηση των κάγκελων στον χώρο σας. ΠΡΟΣΟΧΗ: όσο και να πιάνουν τα χέρια σας, η τοποθέτηση πρέπει να γίνει από ειδικούς για να γίνει σωστά, αλλιώς μπορεί να κινδυνέψει σοβαρά η ασφάλεια του χώρου σας ή να μείνετε με μη λειτουργικά ρολά.

Πώς τα χρώματα του σπιτιού επηρεάζουν την ψυχολογία μας

Νιώθετε περίεργα κάθε φορά που μπαίνετε σε ένα χώρο με κίτρινους τοίχους; Αγαπάτε να κάθεστε περισσότερο στο μέρος του σπιτιού που έχει ταπετσαρία σε μπλε αποχρώσεις, ενώ νιώθετε εκνευρισμό στην κουζίνα με τις κόκκινες ηλεκτρικές συσκευές; Το κάθε χρώμα, αποδεδειγμένα, δρα διαφορετικά και καταλυτικά στην ψυχολογία ενός ατόμου. Μάλιστα, υπάρχει και ένας ολόκληρος κλάδος της Ψυχολογίας που μελετά την επίδραση των χρωμάτων στην ψυχοσύνθεση των ατόμων.

Πώς το χρώμα επηρεάζει την ψυχολογία του ατόμου

Αρκετές είναι οι φορές που δεν δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στα χρώματα του σπιτιού σε περίπτωση ανακαίνισης του. Επιλέγουμε βιαστικά, κάποιο χρώμα, κυρίως με βάση το φύλο του ιδιοκτήτη του σπιτιού ή του υπνοδωματίου και τα έπιπλα που πλαισιώνουν τον χώρο. Αυτό, όμως, είναι ένα μεγάλο λάθος που χρειάζεται να διορθωθεί.

Οι επιστήμονες έχουν πραγματοποιήσει αρκετά πειράματα για να καταλάβουν πόσο επηρεάζουν ένα άτομο τα χρώματα. Έτσι, έχει διαπιστωθεί πως όσοι βρίσκονται σε ένα περιβάλλον με φωτεινά χρώματα, νιώθουν μεγαλύτερη ψυχική ηρεμία, σε αντίθεση με αυτούς που βρίσκονται σε χώρο με σκούρα χρώματα.

Ακόμη, έχουν διεξαχθεί πειράματα και σε εργασιακούς χώρους, όπου έχουν δείξει πως όσοι εργάζονται σε φωτεινά γραφεία με ανοιχτές αποχρώσεις χρωμάτων στους τοίχους έχουν καλύτερη αποδοτικότητα από ό,τι άλλα άτομα που εργάζονται σε σκοτεινά δωμάτια.

Επιπλέον, έχει γίνει αντιληπτό πως ένα άτομο διαλέγει τα χρώματα που θα προσθέσει στο χώρο που μένει πολλές ώρες της ημέρας, ανάλογα με το πώς νιώθει ψυχολογικά. Λόγου χάρη, ένα καταθλιπτικό άτομο θα επιλέξει μουντά χρώματα. Αντίθετα οι αισιόδοξοι άνθρωποι προτιμούν ζωηρά και έντονα χρώματα.

Άλλες φορές, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των πειραμάτων, ένα άτομο από ένστικτο διαλέγει εκείνο το χρώμα που χρειάζεται. Δηλαδή, ένας άνθρωπος που νοσεί από χρόνιες ημικρανίες προτιμά το γαλάζιο που είναι ένα καταπραϋντικό χρώμα.

Πώς να επιλέξετε τα σωστά χρώματα για την ανακαίνιση του σπιτιού

Τα χρώματα σπιτιού σε περίπτωση ανακαίνισης δεν επηρεάζουν μόνο την διάθεση του ανθρώπου, αλλά έχουν την δυνατότητα να αλλάξουν και τα επίπεδα της ενέργειας του. Έτσι, εάν σκέφτεστε να ανανεώσετε τα χρώματα της οικίας σας, είναι απαραίτητο να κατανοήσετε πλήρως την δύναμη που έχουν αυτά ώστε να προβείτε σε προσεκτικές και σωστές επιλογές. Σίγουρα δεν θα θέλατε να μένετε σε ένα χώρο που θα απορροφά όλη την ενέργεια, προκαλώντας σας εξάντληση.

Προτού προχωρήσετε στην αγορά των χρωμάτων, είναι απαραίτητο να απαντήσετε σε δύο συγκεκριμένες ερωτήσεις:

  • Πώς θέλετε να νιώθετε όταν βρίσκεστε μέσα στο χώρο του σπιτιού σας;
  • Ποια χρώματα σάς κάνουν να νιώθετε έτσι; Για παράδειγμα, αν αυτή την περίοδο σάς λείπει η ηρεμία, το χρώμα που θα σας βοηθήσει να την βρείτε ξανά είναι το πράσινο. Προσθέστε το στους τοίχους του υπνοδωματίου σας και σύντομα θα νιώσετε καλύτερα και πιο ήρεμοι.

Βάψτε το σπίτι με το χρώμα που θα βοηθήσει την διάθεση σας

Τα χρώματα ανάλογα με την επίδραση που έχουν στην ψυχολογία των ατόμων, κατηγοριοποιούνται σε «ψυχρά» και σε «ζεστά». Ας δούμε πιο αναλυτικά, πώς επιδρά το κάθε χρώμα στην ψυχολογική διάθεση σας.

  • Το μπλε:

Οι ανοιχτές αποχρώσεις του (π.χ. γαλάζιο) προσφέρουν χαλάρωση και βοηθούν στο ύπνο. Προτιμήστε το για τους τοίχους των υπνοδωματίων. Θα διευκολύνει ιδιαίτερα τα παιδιά που έχουν μαθησιακά προβλήματα, αν το συνδυάσετε με αποχρώσεις του πράσινου. Αποφύγετε να βάψετε γαλάζιο το σαλόνι ή την κουζίνα. Επίσης, προσέξτε ιδιαίτερα την απόχρωση που χρησιμοποιήσετε. Μία πιο σκούρα είναι δυνατόν να δημιουργήσει θλίψη στο άτομο που βρίσκεται εντός του χώρου.

  • Το πορτοκαλί:

Αυτό το χρώμα ενισχύει την δημιουργικότητα ενός ατόμου. Γι αυτό το λόγο, αρκετοί το διαλέγουν για τα παιδικά δωμάτια. Επιλέξτε κάποια απόχρωση του πορτοκαλί και βάψτε την τραπεζαρία σας καθώς βοηθάει στην πέψη. Επίσης, εκπέμπει εμπιστοσύνη, άρα είναι κατάλληλο και για χώρους όπου συγκεντρώνεστε τακτικά με τους φίλους ή την οικογένεια σας.

  • Κίτρινο:

Αν και είναι ένα χαρούμενο χρώμα, εάν βάψετε κίτρινες μεγάλες επιφάνειες του σπιτιού, πιθανότατα θα αυξήσει το άγχος σας. Εάν, όμως, σας αρέσει, χρησιμοποιήστε το με μέτρο σε χώρους που θέλετε να αυξηθεί η ενέργεια σας, όπως είναι η κουζίνα.

Φτάνοντας στις τελευταίες γραμμές του κειμένου, ελπίζουμε να κατανοήσατε τον καθοριστικό ρόλο των χρωμάτων στην ψυχολογία και η χρωματική ανανέωση του χώρου σας να σας επηρεάσει θετικά.

Ιδέες για πρωτότυπες μπομπονιέρες γάμου

Στις μέρες μας, το μυστήριο του γάμου δεν αποτελεί μια απλή υπόθεση. Τα πάντα πρέπει να είναι προσεγμένα, ώστε αυτή η μέρα να μείνει αξέχαστη τόσο στο ζευγάρι όσο και στους καλεσμένους. Όλο και περισσότεροι ψάχνουν να βρούνε αυτό που θα τους κάνει να ξεχωρίσουν για το στυλ του στολισμού της εκκλησίας, του νυφικού και κουστουμιού, αλλά και για τις μπομπονιέρες που είναι αναπόσπαστο κομμάτι του όλου συνόλου. Οι συγκεκριμένες, δεν χρειάζεται πια να είναι μια κλασική επιλογή της απλής, λευκής και τούλινης, όπως ήτανε παλιά. Τώρα, υπάρχουν πολλές προτάσεις με τις οποίες μπορείτε να πρωτοτυπήσετε και να δημιουργήσετε μια διαφορετική ατμόσφαιρα. Παρακάτω μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για το ποιες  είναι οι σύγχρονες τάσεις ανάλογα του γούστου σας:

Ιδέες για πρωτότυπες μπομπονιέρες γάμου

Για αυτούς που προτιμούν μια μείξη κλασσικού, αλλά ρομαντικού στυλ είναι οι μπομπονιέρες με λουλούδι σε διπλή οργάντζα σε διαφορετικά χρώματα. Η λινάτσα είναι ένα άλλο υλικό που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα. Μπορείτε να επιλέξετε έναν φάκελο λινάτσας, δαντέλα και πολυτελή κορδέλα. Είναι μια επιλογή που θα ξεχωρίζει! Στη συνέχεια, πρωτότυπες μπομπονιέρες γάμου είναι εκείνες με πέτρα στολισμένη με μια μεταλλική καρδιά, ασημένια ή χρυσή που θα αναγράφονται ευχές. Είναι ένας τρόπος να μεταδώσετε την θετική σας ενέργεια στου καλεσμένους σας. Εάν σας αρέσουν τα κουτιά, μια πρόταση είναι ένα κουτί με πολυτελή κορδέλα, δεμένο με λουλούδια λεβάντας. Είναι ταυτόχρονα ρομαντικό και ιδιαίτερο. Αριστοκρατική επιλογή, είναι το κουτί πλεξιγκλάς με δώρο μπρελόκ με καρδιά γεμάτη από κρύσταλλα. Η καρδιά μιλάει για την αγάπη και είναι διαχρονική πρόταση.

Διαφορετική προσέγγιση της μπομπονιέρας γάμου

Αν σας αρέσει μια διαφορετική προσέγγιση, διαλέξτε την οργάντζα σε δίχρωμο στυλ με ανθάκι στο κούμπωμα της. Η διχρωμία θα δώσει άλλη αίσθηση στην όλη σύνθεση, καθώς και πρωτοτυπία. Αλλιώς, διαλέξτε ένα όμορφο πουγκί λινάτσας με δέσιμο ένα ανθάκι. Τα πουγκιά είναι μια άλλη πρόταση που δίνει μια ουδετερότητα, αλλά άποψη. Μια άλλη ιδέα, είναι εκείνες με μεταλλική, χρυσή καρδιά πάνω σε πέτρα. Ο συμβολισμός τους είναι ξεκάθαρος, δείχνει την αγάπη μεταξύ του ζευγαριού και σίγουρα είναι διαχρονική. Κάτι πιο μοντέρνο, ιδιαίτερα για νεαρά ζευγάρια είναι ο διάφανος σωλήνας, γεμάτος κουφέτα και ένα διακοσμητικό κλειδί. Το κλειδί εννοεί εκείνο που ξεκλειδώνει την πόρτα της ευτυχίας. Κάτι άλλο, πιο πρακτικό που θα το χαρούν οι προσκεκλημένοι σας, είναι το κουτί πλεξιγκλάς με μπρελόκ ένα κλαδί ελιάς.

Προτάσεις για πρωτότυπες – οικονομικές μπομπονιέρες γάμου

Μια από τις πιο κλασσικές, αλλά πρωτότυπες ιδέες είναι οι μπομπονιέρες οργάντζας velo σε χρυσό ή άλλα χρώματα, ανάλογα με το στυλ του στολισμού.  Τα πουγκιά, όπως αναφέρθηκε, ξεχωρίζουν σαν υλικό. Εδώ, αν και πρόκειται για μια οικονομική πρόταση, είναι το πουγκί λινάτσας με σατέν κορδέλα που θα δώσει όμως, την αίσθηση πολυτέλειας. Άλλη επιλογή, είναι ένα μεταλλικό σπιτάκι που αναπαριστά μια οικογένεια πάνω σε γυαλί. Συμβολίζει την οικογένεια που σκοπεύει να κάνει το ζευγάρι και σίγουρα είναι κάτι παραδοσιακό. Κάτι σε πιο μίνιμαλ, είναι το απλό λευκό κουτάκι με δέσιμο κορδέλας μαζί με ασημί δέντρο της ζωής. Το δέντρο της ζωής είναι τυχερό γούρι σε πολλούς λαούς σε όλο τον κόσμο, ενώ δείχνει μακροζωία και ευτυχία. Επίσης, εάν επιλέξετε τούλι δεν χρειάζεται να θεωρείται πάντα κλασικό. Μπορείτε να διαλέξετε τούλι κεντητό με μαργαρίτες, δεμένο με όμορφη κορδέλα.

Όπως είδαμε παραπάνω, οι επιλογές είναι πολλές, έξυπνες και πρωτότυπες. Πριν καταλήξετε σε κάποια, σκεφτείτε το όλο θέμα που θα έχει ο γάμο σας. Ποια χρώματα θα κυριαρχούν, τι υλικά θα ταιριάζουν καλύτερα και ποιο το γενικό ύφος. Είναι ρομαντικό, κλασικό, μοντέρνο ή κάτι άλλο; Σύμφωνα με αυτό, θα μπορέσετε να κάνετε και την κατάλληλη επιλογή μπομπονιέρας. Βέβαια, αυτό μπορεί να προσαρμοστεί και στον προϋπολογισμό σας. Πρωτότυπο, δεν σημαίνει αυτόματα και υψηλό κόστος. Κάντε μια εκτενή έρευνα, μιλήστε για το τι ζητάτε, δείτε επιλογές και είναι σίγουρο πως θα βρείτε αυτό που θα καλύψει τις ανάγκες σας.

Πως το ηλεκτρονικό τσιγάρο βοηθάει στην διακοπή του καπνίσματος

Το ηλεκτρονικό τσιγάρο εμφανίστηκε στην αγορά γύρω στο 2007, ενώ τα τελευταία χρόνια πολλοί  καπνιστές στράφηκαν σε αυτό με σκοπό την πλήρη αποχή από το κάπνισμα. Αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλής τρόπους αντικατάστασης του κοινού τσιγάρου. Τα οφέλη προς την υγεία είναι πολλά, μιας που δεν περιέχει τοξικές και βλαβερές ουσίες. Προς το παρόν γίνονται μελέτες για να διαπιστωθούν οι ακριβείς επιδράσεις του στην υγεία, αλλά σε κάθε περίπτωση, έχει βοηθήσει ανθρώπους να μεταβούν προς πιο υγιεινές συνήθειες. Ας δούμε όμως, πως το ηλεκτρονικό τσιγάρο μπορεί να βοηθήσει στην διακοπή του καπνίσματος:

Απεξάρτηση από τη σωματική συνήθεια του καπνίσματος

Είναι γνωστό πως το κοινό τσιγάρο περιέχει χιλιάδες ακατάλληλες και καρκινογόνες ουσίες για τον ανθρώπινο οργανισμό. Συν της άλλης, η δυσκολία διακοπής του φαντάζει βουνό στους καπνιστές. Αυτό εν μέρη, οφείλεται στην ύπαρξη της νικοτίνης, η οποία είναι μια εθιστική ουσία με διάφορες επιδράσεις. Μια νέα επιστημονική έρευνα έδειξε πως το 80% των ατόμων που θέλουν να κόψουν το κάπνισμα χωρίς κάποιο αντικαταστατό, δεν το καταφέρνουν με αποτέλεσμα να το ξαναρχίζουν. Εδώ, έρχεται το ηλεκτρονικό τσιγάρο να κάνει την διαφορά. Στο εμπόριο τα υγρά αναπλήρωσης περιέχουν νικοτίνη σε αναλογίες που ζητά ο κάθε ατμιστής. Έτσι, δεν υπάρχει αυτή η έντονη λαχτάρα για κάπνισμα από την στιγμή που λαμβάνεται κάποια δόση νικοτίνης μέσω του ατμίσματος. Αυτό κάνει την μετάβαση από το ένα στο άλλο πιο εύκολη.

Απεξάρτηση από την κοινωνική συνήθεια του καπνίσματος

Το κοινό τσιγάρο συνηθίζεται από τους καπνιστές ως μια κοινωνική συνήθεια. Μένουμε σπίτι με φίλους, βγαίνουμε σε μια εκδήλωση, πάμε σε ένα τραπέζι, το πρώτο πράγμα που θα κάνει ένας καπνιστής είναι να ανάψει ένα τσιγάρο. Έχει θεωρηθεί ως ένα κομμάτι της καθημερινότητας όταν είμαστε σε κόσμο. Έτσι έχει γίνει μια συνήθεια, μια εικόνα στον νου μας. Όμως, τα τελευταία χρόνια με την απαγόρευση του καπνίσματος σε δημόσιους χώρους οι καπνιστές τα βρήκαν δύσκολα. Από την άλλη, ένας ατμιστής μπορεί σε κλειστούς χώρους να χρησιμοποιήσει το ηλεκτρονικό τσιγάρο στις περισσότερες περιπτώσεις. Αυτό, αναιρεί το πρόβλημα του καπνίσματος και έτσι, είναι πιο εύκολο να διατηρήσει αυτή τη συνήθεια, δηλαδή το άτμισμα.

Απεξάρτηση από την ψυχολογική συνήθεια του καπνίσματος

Ο σημαντικότερος ίσως, παράγοντας που βοηθάει το ηλεκτρονικό τσιγάρο προς την διακοπή του καπνίσματος, είναι ο ψυχολογικός παράγοντας. Η νικοτίνη εκτός του ότι έχει  εθιστική δράση στον οργανισμό, παράλληλα επιδρά και στην ψυχολογία μας. Μπορεί να βελτιώσει την διάθεση, μας χαλαρώνει και λειτουργεί σχεδόν κατευναστικά  μέσα στην ημέρα. Οι περισσότεροι καπνιστές δεν μπορούν να κόψουν το κάπνισμα εξαιτίας της ψυχολογικής εξάρτησης. Το θεωρούν ως ένα τελετουργικό, μια πράξη που ηρεμεί. Και εδώ, μια άλλη επιστημονική έρευνα της Cancer Research UK,  έδειξε πως το 20% που κατάφεραν να κόψουν το κάπνισμα ήταν με την χρήση ηλεκτρονικού τσιγάρου, ενώ το 10% το έκοψαν με άλλα υποκατάστατα. Εκείνοι που το έκοψαν χωρίς κανένα βοήθημα πλησίαζαν το 15%. Έτσι, αποδεικνύεται πως το άτμισμα είναι ένας δυνατός σύμμαχος σε αυτή την προσπάθεια.

Γενικά, το ηλεκτρονικό τσιγάρο βοηθά στην μείωση της επιθυμίας μας για το κοινό τσιγάρο. Οι επιλογές ατμίσματος όσο αφορά επίπεδα νικοτίνης διαφέρουν. Ο κάθε ατμιστής μπορεί να επιλέξει την κατάλληλη και σταδιακά – αν το επιθυμεί, να καταφέρει την πλήρη απεξάρτηση από την νικοτίνη. Κυκλοφορούν υγρά αναπλήρωσης με 0% αναλογία, και αυτός είναι ένας από τους μεγαλύτερους στόχους. Επιλογές υπάρχουν πολλές, όσον αφορά τα υγρά αναπλήρωσης με διάφορες γεύσεις ή αρώματα ώστε να μην το βαρεθούμε ποτέ. Παρόλα αυτά, οτιδήποτε και αν επιλέξουμε το ηλεκτρονικό τσιγάρο δεν παύει να είναι ένας σύμμαχος για την διακοπή του καπνίσματος. Τόσο από σωματική όσο και από ψυχολογική άποψη μπορεί να μας βοηθήσει στο να αποφύγουμε τις κακές συνέπειες που έχει στην υγεία μας το κοινό τσιγάρο.

Κρατήσου, ξεκινάμε

Το ξέρουμε ότι δεν κρατιέσαι. Το ξέρουμε ότι σου λείπουμε. Και εμάς μας λείπεις. Κάνε υπομονή και ετοιμάσου. Ξεκινάμε σύντομα. Ξέρεις ποιοι είμαστε και με τι θα ασχοληθούμε. Αλλά θα το πάμε ακόμα παραπέρα. Ακολούθησέ μας.